به دلیل جذب فروشندگان؛ ای بی از آمازون شكایت نمود رمز من: یك وب سایت خرده فروشی اجناس نو و دست دوم ادعا می كند آمازون تلاش دارد فروشندگان طرف سوم آنرا به پلت فرم خود بكشاند. این شركت علاوه بر شكایت، خواهان غرامت مالی شده است. به گزارش رمز من به نقل از ورج، چندی قبل «ای بی» خرده فروشی آمریكایی، شركت آمازون را متهم كرد با برنامه های مختلف تلاش دارد فروشندگان طرف سوم در این وب سایت را به پلت فرم خود منتقل كند. اكنون «ای بی» در ایالت كالیفرنیا شكایتی عرضه كرده تا به آمازون اجازه سوءاستفاده را ندهد. در اوایل ماه جاری «ای بی» با ارسال نامه ای از آمازون خواست فعالیت غیرقانونی خویش را متوقف نماید و آنرا از سر نگیرد. این شركت ادعا می كرد كارمندان آمازون با استفاده از قابلیت ارسال پیام «ای بی»، تلاش می كنند فروشندگان طرف سوم را در وب سایت آمازون استخدام كنند. در آن زمان آمازون اعلام نمود این اتهامات را بررسی می كند. اما به نوشته وال استریت ژورنال، «ای بی» اكنون از آمازون شكایت كرده و تصمیم دارد سوءاستفاده كارمندان آن از پلت فرم پیامرسان ای بی را برای همیشه منع كند. همچنین «ای بی» خواهان دریافت مقدار نامشخصی غرامت در مقابل خسارت فروش است. طبق شكایت «ای بی»، آمازون این اقدام را از مقرهای خود و به وسیله پیام های مشابهی انجام می دهد. 1397/07/29 13:56:35 5.0 / 5 4912 تگهای خبر: فروش , وب سایت اگر مطلب را پسندیدید لایک کنید (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط کاربران اسنپ بانی توسعه کسب وکارهای محلی می شوند فروش آیفون 14 تا پایان 2024 در اروپا متوقف می شود مزایا و معایب استفاده از هدایای تبلیغاتی در کسب وکار قابلیت بیرون کشیدن متن از عکس مایکروسافت حذف شد نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۷ بعلاوه ۴